Kom hem

- PLING PLONG!

Hm, undrar vem det kan vara, kanske min kusin igen som tog en över-dagen-sväng ner från Arvidsjaur?

- Ja hej jag kommer fårn blablabla TV.
- Är det TV-avgiftskontroll?
- Nej.
- Men kom in vetja!
- Jaha... tack, jag kommer från Comhem.

Sen kom han in och berättade om Comhem. Då berättade jag om min deal med Bredbandsbolaget. (Som jag efter alla år av kamp inte längre hatar. Om du har BBB - ring och säg att du vill hoppa av så sänker de priset för dig en hundring!)
    Då sa han: Säg inget till min chef, men byt aldrig till Comhem...

Mina damer och herrar, IGEN är kapitalismen satt ur spel! Ett företag som satsat på reklam istället för kvalitet/bra priser har förlorat! Weeeeeeee!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback