Biljettjakt

Så okej, snälla om nån hör nåt eller vad som helst, eller känner nån kompis mosters hunds loppas fd pojkväns KKs snubbe som fått tag på en biljett som den vill sälja
    HÖR AV EEEEEEEEER!


...

Min enda tröst denna svåra stund är alla japaner som surar i gästboken på www.michaeljackson.com De vill också att presskonferensen ska börja. I Japan är klockan 2 på morgonen just nu... Det måste vara svårt att vara japan och Jackson-fan. Det jävliga är att de väl kommer köpa biljetter ändå...

Kommentarer
Postat av: Jilina

Ja, jag känner det som att jag inte ens ids att försöka få tag i nån biljett :(. Det lär ju vara ett jäkla tryck. Jag hoppas för Guds skull att det kommer att komma ut en live dvd från nån av dessa konserter. Jag menar, alla fans borde ju få chans att få se nåt av det sista från honom.

Postat av: Jilina

Mmm. det är samma här, jag har aldrig fått se honom live :(. Det suger. Jag önskar att jag var äldre så man hade haft några chanser iaf förr.



hehe nja , jag tror det kommer bli bra jag. jag skulle gärna se en dvd. blir väl inte som History, men en chans att få se det sista som sagt,

2009-03-05 @ 18:26:34
URL: http://isaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback