En helt ny värld

Mycket, mycket märkligt känns det idag.

Långt inlägg kommer om mina tankar om Michael Jackson död, så fort jag hunnit sortera dem ordentligt.

Bara, än så länge. Jag är alldeles i en blygsam början av en skådespelarkarriär, men jag har ändå hunnit med närmare 100 produktioner, gjort över 1000 föreställningar, och jag har säkert lirat för uppemot 100 000 människor.
     Inget av detta skulle jag ha gjort om det inte vore för Michael Jackson.
     Inte en enda föreställning har jag gjort utan att innan jag gått in sänt Jackson en tanke av tacksamhet. Och gjort nån liten smygmoonwalk som uppvärmning.
     I övermorgon ska jag lira för första gången sen han försvann.
    Och om ett par veckor gör jag den därna föreställningen där jag har en två minuters Jacksondans i Uppsala.

Det kommer att kännas... märkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback