Lilla jag och livet mitt

Hoj hoj!
     Det bidde ingen scenografikurs för mig  i höst. Den blev inställd. Inte heller blev det nån feministisk estetik, för den krockade med ett regijobb. Likaså gjorde idé - och lärdomshistorian och filosofin. 7.5 poäng Kulturens estetisering ska jag ta och läsa i alla fall, vad nu det innebär. Och när jag ändå är inskriven tänkte jag passa på att bli av med nån gammal oavslutad uppsats också.
   
OJ! VAD VAR DET!??!

Jasså, bara en intresseälg som kom galopperande.

Men nu till nåt mer aktuellt:
JAG KOMMER VARA I GBG TISDAG KVÄLL TILL TORSDAG KVÄLL, JAG KOMMER ATT ÄTA SUSHI OCH DRICKA ÖL, OCH JAG VILL HA SÄLLSKAP!

Som att jag skulle ha en enda läsare kvar nere i Götet, hehe. De flesta av mina kompisar där nere är skådisar, och skådisar är sällan läskunniga.
   
Pussåkram så länge.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Men du får ju komma till Uppsala snart din gamla dromedar! Jag ska nog supa dina fiskar varma :)

2009-07-28 @ 01:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback