Kotte

Jag vet jag vet, och jag brukar verkligen inte. Men nu är det ett litet undantag, och detta undantag beror på en deadline.

Såhär. Det finns en sajt som heter ETT KLICK FÖR SKOGEN, som är ett projekt för att rädda Verles gammelskog. Och det går fett bra för sajten, de är på god väg att rädda skogen.
     Men nu är det så, att de har en liten deadline den 19 mars. Så jag tänkte göra vad jag kan för att hjälpa projektet i sin slutspurt, och ändå flagga lite för sajten här på bloggen.
     Så gå in på www.ettklickförskogen.se och klicka varje dag. Du behöver inte göra det så länge, ingen av dina kompisar kommer hinna märka det och tycka att du är blödig.

Alltså:
http://www.ettklickforskogen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback