Revolutionsåret!

Gott nytt år på er kära läsare, och välkomna in i revolutionsåret 2008!

Vilka som ska göra revolutionen, och vad den kommer gå ut på, och vilka som kommer få smisk när den är över, kan jag tyvärr inte berätta. Det vore lite som att få veta att jag kommer få en ask marmeladkulor i julstrumpan i år igen. Det förstör liksom själva poängen.
     Men en sak är säker. Om 2007 var ett katastrofår för Reinfeldt, som Aftonbladet hävdar, så är det ingenting mot vad de kommer kalla för 2008 för. Om de finns kvar, det vill säga! Just det!
    
Hur som helst har jag tre nyårslöften för i år, och jag tänker skriva dem här bara för att se till att jag verkligen gör bort mig om de inte uppfylls.
Dessa är:
1) Jag ska äta mindre socker.
2) Jag ska äta pizza max en gång i veckan.
3) Jag ska hångla mer.

Jag har redan hunnit bryta två av dem. Det är inte så bra.

Men det blir nog ett bra år ändå, ska vi se!

Vive la revolution!





Kommentarer
Postat av: Sverker

Du har alltså låtit bli att äta pizza? Bra jobbat, grabben!

Postat av: B

Vet jag inget om...

2008-01-02 @ 11:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback