Milstolpar

eller: En limpa från Fredde.



Idag har jag, för första gången i mitt liv, valt att köpa knäckebröd istället för mjukt bröd av enbart ekonomiska skäl.
Jag gillar inte ens knäckebröd.
Men jag planerar att lära mig.

Men Fredde, allvarligt talat. Jag har letat jobb och mer eller mindre haft möjlighet at tta jobb, men det fanns inga jobb som bara hade arbetstider på lördagar och ledigt de veckor jag måste vara bortrest eller skriva tenta.
Du skulle inte kunna tänka dig att höja studiebidraget bara lite? Alla andra partier vill ju?
Så blir bagarna glada också.

Faktiskt. Bagarna skulle bli jätteglada. Jag är en stor brödkonsument, när jag har möjlighet till det.


http://hojstudiemedlet.sfs.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback