Webblogg

Nu ska jag skriva webblogg, eller blogg som det ibland förkortas. Inte för att jag varför, men jag kände att jag i någon slags offentligt rum behövde berätta om min närmaste planering, för att få den klar för mig själv.

På lördag eller söndag eller kanske måndag åker jag till Stockholm eller Uppsala eller kanske, kanske Vänge, sen är jag någonstans i Stockholmstrakten en vecka, sen åker jag kanske till Göteborg eller stannar i Stockholm, eller också åker jag till Uppsala.
       Jag har en så kallat konstnärlig planering, och jag gillar det inte riktigt.

Men nu närmast ska jag på ett möte med John Blund. Vi hann inte riktigt med allt vi hade på dagordningen till natten som varit, så vi kom överens om ett extramöte snarast.

Sen nån gång kanske inatt eller nåt ska jag skriva klart min B-uppsats. Eller i alla fall lista ut vad den handlar om. Den ska in nu i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback