Snart i en TV nära dig

Jag har egentligen bloggpaus, och dessutom har jag beslutat sluta skriva om mina äventyr i den så kallade "branschen", men jag måste bara nämna.

Jag har spelat in med SVT idag. I kostymförrådet:
- Eh, det verkar inte finnas med några byxor som passar mig...
- Okej, då får du ta en kjol istället och gå som transvestit. Säg till i sminket att du ska ha läppstift också.

På TV i höst.


(För övrigt andra gången sen jag flyttade hit som jag får filma i kvinnokläder helt utan förberedelse. Jag måste härifrån...)

Kommentarer
Postat av: David

Hahaha! Om du så läser min kommentar en vecka efter att jag skrivit den så har jag inte slutat garva! Kommer garva ända till jag ser det på TV! Å sen förmodligen garva nåt år till! (=


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback