Datumändring

Idag utropas ett självständigt Kosovo! 
    Vilket är lite roligt, eftersom jag för tillfället jobbar som Kosovoalban.
    Jag välkomnar varmt utropandet! Jag tycker det verkar vettigt att 8% rika serber inte längre ska kunna förtrycka 92% kosovoalbaner med hjälp av sina pengar. 
      Nu är det möjligt att det finns en annan syn på konlfikten också, men det tänker jag inte låtsas om så länge jag spelar kosovoalban.

Tänkte hur som helst bara säga att jag kommer vara kosovoalban i ett par veckor till, så min debut som stand up-komiker är tills vidare uppskjuten. Eventuellt nytt datum blir den 22 mars, men jag återkommer med säkrare besked.

Pussåkram så länge!

Kommentarer
Postat av: Susannanstans

Hur och varför spelar man Kosovoalban? Do tell. Och välkommen tillbaka! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback