Intensivt

Är det bara som det verkar, eller är bloggtrenden på nedgående? Så gott som alla bloggar jag själv följer verkar ha hamnat i total stiltje, och själv är jag (som ni kanske märkt på sistone) totalt och rakt igenom oinspirerad. Är det en Alex Schulman-effekt vi märker?
Nåväl. För mig följer nu ett par sjukt hektiska veckor. Vaginamonologerna har premiär, hemtenta is coming up, i skolan gör vi absolut ingenting, men nu gör vi det typ dubbelt så många timmar i veckan som tidigare. Dessutom har det dykt upp en massa spännande saker i mitt liv som begär av mig att jag skriver en hel del. Bloggandet är, bland mycket annat, för mig ett sätt att hålla skrivandet igång mellan projekten, men nu känns det som om jag ska fokusera på projekten ett tag. Så jag tar en liten mini-brejk på ett par veckor, och återkommer sen! Så länge kan ni ju gotta er i gamla gobitar på
gamla Paianbloggen, om ni känner för det! (Vem vet, kanske letar jag rent utav upp några av mina personliga favoriter och låter dem gå i repris här på Sjukdomsinsikt om jag får en kvart över nån gång.)

TILLS DESS:
TA MED EN POLARE OCH GÅ PÅ TEATER VETJA!



image6

Kommentarer
Postat av: Samson

Teater eksem?

Postat av: B

Jag tar inget ansvar för det namnvalet, måste jag få säga...

2007-10-10 @ 08:51:53
Postat av: Nathalie

Will do!
Tar med mig tonåringen på teater på höstlovet kanske.

Ha en kreativ bloggvila. Oftast när jag är tyst på min blogg, är då det händer mest saker.

Väl mött

2007-10-10 @ 20:44:42
URL: http://inteforintett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback