Blogging (to) the end

Oh no, hjälp hjälp hjälp, detta är ett rop på hjälp! Nu komer ropet på hjälp:
HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP!

Jag har låst in mig här på mitt studentrum och min mobiltelefon är öh öh öh borta just det BORTA och där utanför har ett sånt där UNGDOMSGÄNG jagat mig hela vägen nerifrån Netto där jag skulle handla billig studentmat och fan vet varför de försöker råna nån som handlar på Netto för dit går man inte om man är värd att råna, men jag har sprungit upp för hela långa backen dit jag bor och jag hade bra försprång men jag är en ganska stor kille så de knappade in på mig.
    Och nu står de utanför min dörr och är helt vilda och hugger med öh kanske yxor och ska ta sig in och döda mi för att öh öh öh de vill ha mina pengar och min njure JA JUST DET MIN NJURE VILL DE HA och ingen finns som kan ringa polisen och jag ville bara blogga en sista gång innan jag dör och vill en kille sälja en njure och pratar Göteborska så gör det inte för jag har druckit en hel del cola i mina dagar och nu kommer de in och


AAAAHRG

GAAAAAH!


SJRPÖGDSJÄDJTGB ÖCL   NAshöweåtsdjhhälejksd

kyn

Kommentarer
Postat av: David

hur mår du bam?

Postat av: Jess

Asså... det där lät inte helt stabilt.

2007-12-02 @ 22:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback